tisdag, mars 08, 2011

Internationella Kvinnodagen är idag på samma dag som Fettisdagen.
Vad betyder det?
Att världens kvinnor är feta?
Eller att världens kvinnor behöver en semla?

Jag gissar på det sista J

Helgen var helt underbar.
Träffade nämligen Håkansson och Therese på lördagen och tog en lång fika/lunch, insåg att det var över ett år sedan jag senast träffade Emma.
Usch fy mig! Jag måste skärpa mig, och träffa mina gamla vänner oftare.

Kvällen bjöd på mysigt restaurangbesök på restaurang Stekpannan vid Stockholm södra station, bra placering för oss som åker komunalt. Mycket mat och god mat!

I söndags träffade jag Daniella, hon var uppe med hela familjen för att gå på musikal Romeo o Julia,
så då blev det passande att träffas och skvallra lite över en fika innan hon åkte hem till Götet igen.

Som sagt en underbar helg!

Inga kommentarer: